Monday, June 18, 2007

kourasthka na perimenw...

kourasthka na perimenw...den mporw allo...kathe anthrwpos exei ta oria tou,kapoies aorates grammes pou an tis paravei den exei dromo gyrismou kai egw exw perasei pro pollou ta dika mou....kai poly apla,ayto,to na prospathw na synexisw me eksantlei...me ponaei...kai ksereis kati??ftanei pia...oxi alla dakrya,oxi allos ponos...ftanei...me stoixeiwnei ayth h stenaxwria...erxetai ypoula me vhmata sigana,sxedon athoryva kai me kataklyzei...FYGE apo mesa mou makous???makouei kaneis??kaneis??tosa xronia psithyrizw,milaw,fwnazw,ourliazw,dakryzw kai den akougetai tipota...sa na diagrafontai aytomata oles oi proseyxes mou...san na mhn exoun paralhpth...thelw th zwh mou pisw makous????sterepsan ta dakrya,den mporw na fwnaksw allo...kai menei mono mia vouvh ikesia...ena parapono...kai ayto to giati pou me kanei na ypoferw toso...lene pws den yparxei moira mono lathos kai swstes epiloges...den einai etsi...egw prospathw na kanw tis swstes epiloges kai omws to apotelesma einai idio...monaksia...kismet pou den allazei...se akolouthei isws apo thn prwth mera ths zwhs sou...to mono pou zhtaw einai na fygei apo mesa mou ayto to marazi...ayto to parapono...kai epitelous na hremhsw...na erthei mia mera pou tha eimai pragmatika eytyxismenh..kai na kleisw ayto to kefalaio ths zwhs mou...na mpei fws..hremia...kai ayto tha ginei mono me dyo tropoys...h me to na vrw thn eytyxia kai na niwsw ligh tryferothta...h...den thelw kan na pw ton allo tropo giati fovamai oti kai na to proferw monaxa dromos gyrismou den tha yparxei...kamia fora kai mono sthn idea ayth tromazw kai skeftomai oti thelw na mai edw na dw ti tha ginei parakatw...kai alles stigmes sastizw kai aporw,me ton idio mou ton eayto pou deleazetai apo ayth th skepsh..apo to apolyto tipota apo to apolyto keno...

No comments: